.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر اعلام کرد :
بازداشت متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز
شمال نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: نیروی انتظامی با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت به خصوص کسانی که اقدام به اعمال خطرناک با مواد محترقه در شب چهارشنبه پایانی سال می‌کنند برخورد خواهد کرد و در صورت دستگیری تا پایان تعطیلات عید نوروز در بازداشت خواهند بود.
بازداشت متخلفان چهارشنبه سوری تا پایان تعطیلات نوروز

به گزارش شمال نیوز ، اکبر درویشی در نشست خبری که به مناسبت در پیش بودن چهارشنبه پایان سال و ایام عید نوروز برگزار شد، با اعلام اینکه۳۶ هزار مواد محترقه درچند روز گذشته کشف شد، اظهار کرد: در این رابطه ۱۰ نفر نیز دستگیر شدند.

 

این مسئول در ادامه از کاهش سه درصدی وقوع سرقت در شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: اغلب افراد معتاد برای اینکه هزینه مواد خود را تامین کنند اقدام به سرقت می‌کنند و در این رابطه بسیاری از کسانی که دستگیر شدند به نوعی برای ترک اعتیاد آنان با معرفی به کمپ‌های ترک اعتیاد اقدام شده است.

 

درویشی‌ به فعال شدن گرمخانه این شهرستان برای افراد بی سرپناه  با کمک بهزیستی اشاره کرد و یادآور شد: امسال میزان کشف و دستگیری مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۱۰ درصد افزایش داشته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با ابراز نگرانی از کم شدن سن اعتیاد و راه‌یابی به مدارس و نیز تغییر در نوع مواد، گفت: میزان استفاده از ماده مخدر "گل" نیز افزایش یافته است.

 

درویشی از کاهش ۷۱ درصدی تلفات جاده‌ای در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از نظر تصادفات جرحی نیز ۲۵ درصد کاهش داشته است.

 

وی به اجرایی کردن ۶۵ درصد مصوبات شورای ترافیک شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در شهرهای پول و کجور با کمک شهرداران دو شهر سیستم پایش تصویری و پلاک خوان خودرو نصب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.357 seconds.